Czy te produkty mają gwarancję:

Tak, na wszystkie produkty udzielamy 2 letniej gwarancji „Door to Door”. Oznacza to, że jeśli coś stanie się z Twoim produktem wystarczy skontaktować się z nami. My zamówimy kuriera i odbierzemy niesprawny produkt. Nasz serwis zajmie się problemem. Produkt pozbawiony wad wysyłamy niezwłocznie do klienta. Szybka i prosta procedura.

Czy urządzenia mogą posiadać uszkodzenia obudowy i wady:

Produkty czasem mogą posiadać uszkodzenia obudowy, na przykład odłamanie, odprysk farby lub pęknięcie (powstałe na przykład przy transporcie). Nie mają one żadnego wpływu na prace. Takie produkty są bardziej przecenione i potrafią sięgać nawet do 70% ceny katalogowej. Jeśli takie uszkodzenie występuje jest ono zawsze opisane w opisie produktu. Jeśli w opisie nie ma informacji o takich uszkodzeniach to znaczy, że produkt nie posiada uszkodzeń.
 

 

Jak wygląda karton urządzenia:

Opakowania z reguły są oryginalne. Kartony były otwierane i niektóre mogą być lekko uszkodzone. Czasem produkty są przepakowywane do świeżych kartonów (nieoryginalnych). Przed wysyłką dodatkowo opakowania są wypełniane oraz foliowane dzięki czemu mamy pewność, że produkt dotrze w całości.

Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy, co wtedy:

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.

Jak mogę zapłacić za zakup”

Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

– przelewem

– za pobraniem

– płatnością w systemie PayU

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy:

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.