24-miesięczna gwarancja

W Outlet Polska dokładamy wszelkich starań, aby oferować produkty najwyższej jakości. Dlatego z dumą informujemy, że na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie przysługuje 24-miesięczna gwarancja.

Co obejmuje gwarancja?

Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i ukryte wady materiałowe, które ujawnią się podczas prawidłowego użytkowania produktu. W przypadku stwierdzenia wady, zobowiązujemy się do:

  • Naprawy produktu
  • Wymiany produktu na nowy (jeśli naprawa jest niemożliwa)
  • Obniżenia ceny produktu
  • Zwrotu pieniędzy (jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe)

Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Przygotuj następujące informacje:

  • Numer zamówienia
  • Opis uszkodzenia lub wady
  • Zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe)

Ważne informacje:

  • Gwarancja obowiązuje od daty zakupu produktu.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji, oraz naturalnego zużycia produktu.

Zależy nam na Twojej satysfakcji!

Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji był szybki i sprawny. W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji.