24-miesięczna gwarancja
W Outlet Polska dokładamy wszelkich starań, aby oferować produkty najwyższej jakości. Dlatego z dumą informujemy, że na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie przysługuje 24-miesięczna gwarancja.
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i ukryte wady materiałowe, które ujawnią się podczas prawidłowego użytkowania produktu. W przypadku stwierdzenia wady, zobowiązujemy się do:
- Naprawy produktu
- Wymiany produktu na nowy (jeśli naprawa jest niemożliwa)
- Obniżenia ceny produktu
- Zwrotu pieniędzy (jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe)
Jak zgłosić reklamację?
Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Przygotuj następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Opis uszkodzenia lub wady
- Zdjęcia uszkodzonego produktu (jeśli to możliwe)
Ważne informacje:
- Gwarancja obowiązuje od daty zakupu produktu.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji, oraz naturalnego zużycia produktu.
Zależy nam na Twojej satysfakcji!
Dokładamy wszelkich starań, aby proces reklamacji był szybki i sprawny. W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji.