Szybka wysyłka i płatność

Paczki wysyłamy:

  • Poczta Polska: pobranie i przedpłata, odbiór w punkcie 18 zł
  • Kurier DPD: pobranie i przedpłata 24 zł
  • Inpost pobranie: 12.99 zł
  • Inpost paczkomaty: 12.99 zł
  • Unia Europejska Kurier DPD: 89 zł
  1. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

    Przelewem na rachunek bankowy. Dane do wpłaty:

Firma Usługowo-Handlowa Jacek Szablowski

  • ul. Podleska 4
    09-227 Gójsk
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    nr rachunku 25 1030 0019 0109 8503 0010 1479
  • Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.
    Przy odbiorze, czyli za pobraniem przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu danych.

2. Za zakupy w sklepie można zapłacić przez PayU

Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

     Zwroty zamówień

  1. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty odesłania paczki ponosi klient.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są niezwłocznie od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
  3. Środki za zamówienie i wysyłkę zwracamy na konto do 7 dni roboczych.

     Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą telefonicznie lub meilowo odesłać go na adres: ul. Stawowa 57/20, 85-323 Bydgoszcz. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Postanowienia końcowe

1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy OutletPolski.pl a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.